Alle vores kurser forudsætter et medlemsskab i SAK. Indbetalinger til SAK skal ske via NemTilmeld.

Medlemskab pr. kursus ............................................................................. 50,-

Medlemskab i SAK er ændret, fra august 2019 betaler du kun medlemsskab i den periode du deltager på et hold. Prisen er lagt på selve hold betalingen og udgør kr. 50,- pr. hold.

Som medlem i Hundeklubben SAK får du ikke kun adgang til alle klubbens gode tilbud af hold og kurser.
Du vil også have fortrinsret ved div. spot-kurser, foredrag, og eksterne kurser afholdt i klubben.
Dertil kommer alle vores hyggelige arrangementer og ture, ligeledes betinges det at du er medlem, for at deltage i vores kurser.

Som medlem er du meget velkommen, til at deltage i vores forskellige udvalg, og til generalforsamlingen.

Hvis du blot ønsker at støtte klubben, og måske deltage i en af vores hyggelige arrangementer er dette også et billigt alternativ.

Grundtræning (Basis Kurser) inkl. medlemsskab .............................................................................. 650,-

Vores grundtrænings er opdelt i basis-moduler der som regel varer 8 gange pr. modul (inkl. en info/teori aften uden hund)

Ene-undervisning....................................................... 300,-

Har du et særligt område, som du ønsker at få hjælp til, kan ene-undervisning være en stor hjælp, idet i her får den fulde opmærksomhed,
enten på træningspladsen, i hjemmet eller hvor udfordringen måtte være.
Ene-undervisning varer typisk 1-1½ time.

Agility inkl. medlemsskab............................. 400,- / 700,-

Agility for begynder og øvede kører over 8 gange, Hvalpe-Agility over 4 gange.

Specialer ..................................................................... 450,-

Vi afholder fra tid til anden special kurser, det kunne fx. være Rally, Nosework eller All around.
Kurserne varer typisk 4-8 gange.

Spot-kurser fra.................................................. 150-400,-

Vores Spot-kurser varer typisk 2-4 timer, hvor vi blander teori og praktisk træning.
Det kunne fx. være "Gå pænt i snor" eller "Miljø-træning"
Er i nogle stykker (gerne minium 4) som har et ønske, kan i skrive til vores mail, og så kan det være at vi kan oprette et kursus specifikt rettet mod jeres ønske.