Picture desciription: This text is shown on mouse over the image (Improving your search rank)

Sallingsundsvejen Agility og dressur Klub er en hunde- og ejerklub stiftet i 1976. Klubben har til huse i eget klubhus på Astrupstien ved kulturhuset Trekanten i Aalborg Øst.

Vi kan tilbyde hunde i alle størrelser, med og uden stamtavle og deres ejere, muligheden for at komme i en seriøs hundeklub, som sætter det sociale samvær mellem hunde og mennesker i højsædet.

SAK giver en grundtræning i lydighedsdressur, hvor du lærer at motivere din hund til at følge dig.

De træningsmetoder SAK anvender, både når det gælder agility, rally og lydighed, adskiller sig ikke fra andre seriøse hundeklubber i Danmark. Men noget som er meget vigtigt, mener vi, er det sociale samvær blandt vore medlemmer. Derfor er vores hunde frie i pauser og inde i vores klubhus, noget som er til stor fornøjelse for både hunde og ejere.

Ofte står folk som ønsker sig en hund med spørgsmålet: "er det noget for os?", vil det nye firbenede familiemedlem trives og kan alle i familien leve med en hund.
Andre kan have et problem med deres hund, som de har svært ved at løse. Dette og meget andet er SAK behjælpelig med at give et godt og kvalificeret svar på.

I løbet af året arrangerer vi foredrag, laver udflugter, bla. skov- og strandtur som er obligatorisk.

Vil du starte til hundetræning?

Ønsker du at blive medlem, eller skrevet på venteliste til en af vores hold, kan du kontakte:

Britt Christensen
Tlf.: 3011 4955
Mail: hund@hundeklubben-sak.dk

Find os her

Vi skal jo starte et sted....!